Sunday, November 1, 2009

1 November

foto ini diletakkan kemudian, selepas komen dari hannah - hanya utk menyatakan bahawa dia betul.


bangun pagi pada 1 november
masih teringat tentang semalam
banyak yang diperkatakan dan semuanya cuba membersihkan jiwa
dan pagi ini aku kehilangan kata-kata
namun aku harus juga menulis
bukan untuk aku tetapi untuk kamu dan mereka
tapi apa yang harus aku tulis?
aku melihat kedinding
ada sebuah sajak yang tertulis disana
untuk aku tuliskan semula disini;



stay

I met a raven haired girl
she came and asked me to stay
I wanted to say yes
but I ran away...
she followed after me
over the water and through the trees
stop! she yelled, knowing that I could
again I ran, now deeper into the wood...
I exploded into a meadow, exhausted
sweat streaming down my face
she there waiting, her hair like lace
she ask 'why did you runaway?'
sad and broken I reply
'I can't belive you'd want to be with me!'
Now that she has left
I chase the girl, throught the night
just to ask her
to stay...

- s.jecks

2 comments:

~fANaYb~ said...

sajak yg ditulis dengan comot oleh nena pada dinding bercat pink!

Azam Abd Rahman said...

farhana,
rupanya masih melihat antara mana yang realiti dan mana yang fantasi ~ abah azam