Saturday, May 1, 2010

seorang lelaki tua





aku
menganyam
duka
membalut
luka


15 comments:

Frodo Baggins said...

tua kaya pengalaman
yang muda mencari pengalaman ..

hehehehhe ~

take abang besar! stay cool


>>___<<

adinda said...

salam ye

pengalaman yang pahit .adalah kenangan yang berharga

azam said...

~ memujuk hati

SEKALUNG BICARA said...

salam..

walau luka berbisa sekalipun
jika diubati pasti akan sembuh
semuga ceria2 selalu..

usah mengatakan diri sudah tua
kerana semakin tua kelapa itu
semakin lemak santannya... hehehhe

azam said...

~ memujuk hati tuan punya blog, hehe

adik SM said...

ni ruangan pujuk memujuk ke??

SEKALUNG BICARA said...

KAh kah kah kahhhhh


Gelak besar kita.......

Frodo Baggins said...

abang besar nak karipap ker?
r u ok?



wakakkakakakka


>>___<<

azam said...

karipap? terngat kat mokhtar! hehe

azam said...

apa kita rasa bila tiba2 seseorang berkata; shut-up! ~ aku masih terasa!

Frodo Baggins said...

mungkin maksud tersiratnya kiss me? wakakakkakaka


>>___<<


wooohaaa. sabo2 bang besar

zeza said...

salam

sabaq banyak banyak no



zeza

adik SM said...

Kalau dalam kelas darjah 1.. mungkin diibaratkan abg buat bising dan byk ckp.. :)

Kalau dgn kak tie..
Mungkin abg byk sgt tanye soklan smpi kak tie tak tahan nak jawab

Kalau dgn adik2 nya..
mungkin adik2 mu tak tahan dgr abgnya membebel dan berleter..

So kene lah sebut shut up
:) :)

SEKALUNG BICARA said...

sah2 ni kelas dewasa..

haru biru..... hua hua hua hua......

azam said...

aku tak tau dan tak mau peduli lagi...