Friday, April 30, 2010

bukan aku





ini bukan merah
bukan luka
bukan darah
bukan parah

aku bukan marah
bukan dendam
bukan geram
bukan kejam

engkau bukan faham
bukan faham
bukan faham
bukan faham;

cemburu itu sayang
sayang itu rasa
rasa itu seksa
seksa itu derita
derita itu luka
luka itu duka
duka itu geram
geram itu kejam
kejam itu parah
parah itu marah
marah itu merah
merah itu darah

itu bukan aku
yang memulakan dulu.


10 comments:

SEKALUNG BICARA said...

salam.

Berapa banyak merah,darah,parah,marah. nanti nak fikir dulu... hehehe

azam said...

mmm,
engkau bukan faham
bukan faham
bukan faham
bukan faham.....

sya ar said...

aku bukan faham
bukan faham
bukan faham
bukan faham

maaf

azam said...

hahaha! memang,
engkau pun bukan faham
bukan faham
bukan faham
......?

zeza said...

salam.
saya saje yang faham tapi buat buat tak faham

azam said...

kahkahkah,
awak pun bukan faham
bukan faham
bukan faham
......?

Frodo, kau faham ker? huaaaaaahahaha
sapa yg faham? tk sesiapa yg faham

SEKALUNG BICARA said...

HIHIHI..

kalau camtu

sendiri faham
sapa faham
orang faham..

hanya tuan yang tulis jer yang faham.....

azam said...

Hahaha, skrg SB sudah faham, bahawa dia tidak faham maknyanya...awk fhm yv awk tk fhm, hehehe tapi pasti ada yg fhm tapi pura-pura tk fhm....kura2 dlm perahu...

adik SM said...

aduiii.. pening kepala ni..

tp bunyinye macam geram kat orang.
geram kat sapa abg azam,
tak faham..
tak faham..
tak faham..
kalau masih ade darah merah yg parah berdarah
:)

azam said...

ya betul, geram kan seseorang, sesiapa saja....boleh jadi pada awak juga.....