Friday, June 4, 2010

inilah aku.......

kadang-kadang aku merasa
aku menyimpan segalanya
dalam lipatan kenangan
tentang kehidupan
tentang......



Seposen untuk 500ml murahlah tu.
Tapi di tempatku dihutan segalanya percuma
sungai membekalkan air sentiasa jernih



Jembatan Temerloh. Segalanya berubah, berubah dan berubah



Ini saja untuk makan tengahariku di Temerloh hari ini
patin masak tempoyak satu kemestian



Pinggan saja yang tinggal segala isinya sudah aku belasah habis



Tek tarik ini untuk minum petang. Ini di tempat yang lain.
90 darjah tapi nasib baik tak tumpah.



Setia kepada BN atau hanya itu sumbangan BN kepada hidupnya
@ sehelai baju untuk bekerja



Gunung Senyum jelas kelihatan bila sawit sudah ditebang


mana aku? ada...ada...aku masih ada lihatlah dibawah ini
gambarku untuk kenang-kenangan..hehehe



Inilah aku...dalam perjalanan.......

No comments: