Wednesday, September 9, 2009

tiada lagi...kecuali...







tiada lagi
puisi yang bakal menguris hatimu
yang mengamit resah rinduku
kerana hati lara ini
kehilangan bulan dan matahari


yang ada hanya
sepi, sepi dan
sepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
mayat-mayat cinta
marilah menyanyi

-------------------------------------------------
kesempatan ini saya ambil untuk mengucapka selamat berpuasa dan selamat berhari raya kepada semua sahabat maya dan juga pembaca serta pengunjung blog saya ini. saya manusia biasa yang tidak mungkin lepas dari berbuat salah dan dosa, justru maafkan saya lantaran saya bimbang tidak ada kesempatan yang lain lagi nanti.

mungkin puisi juga bisa mengguris perasaan seseorang lalu maafkanlah jika ini berlaku secara sengaja atau pun secara tidak sengaja. mungkin dalam merawat retak hati kita maka kita meretakkan hati insan lain, lalu maafkanlah

anggaplah segala yang berlaku seumpama tidak pernah berlaku atau hanya dalam mimpi.

-------------------------------------------------

berikut adalah pengumuman yang dipanjangkan dari admin. Gabungan Suara Anak Pahang untuk semua, blogger dan juga rakan facebook Pahang. harap ambil perhatian dan maklum.

-------------------------------------------------





PENGUMUMAN:

Majlis Berbuka Puasa Bersama YB. Dato’ Sharkar Shamsuddin, Exco Pembangunan IT dan Multimedia Pahang akan diadalan pada 16hb. September 2009 bersamaan hari Rabu bertempat di:
Rumah Shafza,
No. 9, Jalan Bahagia Permai 2/1, Taman Bahagia Permai,
28000 Temerloh Pahang.

Rakan-rakan blogger dan Facebook terutamanya dari Pahang adalah dijemput hadir ke majlis tersebut. Bagi mereka yang berada diluar Temerloh dan berminat untuk hadir bolehlah menghubungi saya melalui email atau YM bagi mendapatkan pelan lakar untuk ke majlis / rumah tersebut.

Selamat berpuasa dan selamat bertemu di majlis berkenaan kelak.

Admin.Gabungan Suara Anak Pahang

No comments: